Thursday 7 April 2011

Dimulakan dengan bismillah dan assalamualaikum....

Ya, aku seorang melayu beragama islam...i am muslim, and i m proud of it..cewah...
Aku dibesarkan oleh seorang ibu yg amat tegas, berprinsip, yang tidak ragu2 membantai aku kalau aku liar dalam meniti alam remaja/kanak2...namun aku tahu, segala yg dilakukan oleh ibu hanyalah satu, utk membentuk aku..
Berbalik kepada blog ini...segala penceritaan dlm blog ini adalah melalui konsep syok sendiri...aku akan menceritakan segala kisah, peribadi, percintaan, politik,sukan, hiburan , yang penting, tidak sesekali akn memfitnah mana2 individu atau organisasi..
Oh ya, aku seorang lelaki berusia 26 tahun, tempat tinggal aku, pekerjaan aku, akan aku dedahkan satu persatu di blog ini...hahaha...best2 taip blog..memang syok sendiri...btw, korang boleh gelar aku kiang, nama timangan di sekolah dulu....
Adios....

1 comment:

eyrah said...

wanna know more about u...